راهنمای درج آگهی و تبلیغات متنی به صورت بهینه

راهنمای درج آگهی و تبلیغات متنی به صورت بهینه

نحوه درج یک آگهی مناسب

درج یک آگهی خوب مستلزم رعایت نکاتی است که به صورت خلاصه در زیر به آن اشاره شده است. رعایت این نکات باعث افزایش بازدید آگهی شما و همچنین بالا رفتن رتبه آگهی در موتورهای جستجو می شود.

عنوان آگهی
عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن و متفاوت از آگهی های دیگرتان انتخاب کنید. عنوانی را انتخاب کنید که بالاترین و بهترین معنی درباره مطالب داخل صفحه را ارائه دهد. عنوان را به صورت جمله معنی دار بنویسید نه کلمات پشت سر هم. کلمات کلیدی و مهم خود را در عنوان به صورت هوشمندانه و با میزان چگالی 30% استفاده کنید. عنوان باید بین 6 تا 12 کلمه و حداکثر 60 کاراکتر باشد. از کلمات تعریفی مانند: "بهترین"، برترین"، "زیباترین" و... استفاده نکنید. سعی کنید عنوان تکراری انتخاب نکنید.

عناوین نامناسب
- بهترین فرصت | فرصت طلایی | استفاده کنید
- جالب توجه | بسیار زیبا | قابل توجه
- فروش | فروش فوری | خرید | خریدار
- زیر قیمت | قیمت مناسب | ارزان قیمت
- انجام پروژه | انجام کار
- استخدام | کاریابی | آماده به کار
- بازاریابی | نمایندگی | 
همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.

عناوین مناسب 
- فروش آپارتمان 68 متری در پاسداران
- خریدار رنوی قسطی با 1 میلیون پیش
- استخدام مترجم زبان انگلیسی با 3 سال سابقه
- مشاوره پروژه برق صنعتی
- خرید ضایعات آهنی 100 تن به بالا
- لیسانس فیزیک با 3 سال سابقه، جویای کار

این عناونین یا عناوین مشابه به آن، اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار بیننده قرار می‌دهد و مخاطب برای کسب اطلاعات دقیقتر روی آن کلیک می‌کند. بنابراین توصیه اصلی اینست که از عناوین شعارگونه و یا نامشخص خودداری فرمایید.


توضیح کوتاه
متن توضیح کوتاه باید با عنوان آگهی متفاوت باشد. این توضیح باید در یک جمله 100 تا 150 کاراکتری خلاصه آگهی را معرفی کند. از کلمات کلیدی در این توضیح استفاده کنید.

انتخاب گروه مرتبط
بورس کالا و خدمات زمانی ایجاد می‌شود که یک دسته از کالا و یا خدمات مشخص در یک جای مشخص برای مشتری قابل دستیابی باشد. این محل می‌تواند فیزیکی باشد مثل بورس قطعات کامپیوتر بازار X و یا مجازی باشد مثل گروه‌های معرفی شده در سایت.
بنابراین شما با درج آگهی خود در گروه کاملا مرتبط با آگهی، شانس بهتری برای دیده شدن دارید. اگر کسی قصد خرید آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختمانی مراجعه نخواهد کرد. تقریبا همه خریداران بالقوه آپارتمان، آگهی‌های قسمت املاک-> آپارتمان را انتخاب خواهند کرد.

متن آگهی
متن و مشخصات آگهی قبل از ثبت آگهی خود در سایت، یک بار آن را با صدای بلند برای خود و اطرافیانتان بخوانید. توجه کنید که شما به عنوان بازدید کننده، و مشتری آیا همه اطلاعات مفید را بصورت خلاصه و دقیق دریافت کرده‌اید؟
سئوالات زیر را از خود بپرسید و پس از آنکه پاسخ را راضی کننده یافتید، آگهی خود را درج کنید.
- آیا خواندن آگهی روان و ساده است؟
از جملات طولانی و نامفهوم پرهیز کنید.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتیب مشخص ارائه کنید.
از ارائه جملات کلیشه‌ای خودداری کرده و ارزشی که مشتری از ارتباط و استفاده از خدمات شما میبرد را ذکر کنید. به بیان دیگر عناصر اصلی که موجب تفاوت عرضه خدمات و یا کالای شما با دیگران می‌شود و برای مشتری ارزش دارد را به صورت واقعی و خلاصه بیان کنید.
- آیا به کلیه سئوالات اساسی و اولیه پاسخ داده شده است؟
به عنوان مثال برای درج آگهی فروش آپارتمان، متراژ- قیمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعیت فیزیکی ( خیابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اولیه تلفن گاز شوفاژ و پارکینگ بسیار مهم است.
با ارائه اطلاعات اولیه، خواننده به سرعت تصمیم خود را می‌گیرد و شما در وقت خود برای پاسخگویی به مراجعین صرفه جویی زیادی خواهید کرد.
انتخاب دقیق تک تک کلمه های آگهی، برای جلب توجه بازدید کنندگان بسیار حساس است. توجه کنید که بازدیدکنندگان شما بسیار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوین شعار گونه و تبلیغاتی توجه کنند، به اطلاعات مشخصی که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالای آگهی در این سایت، بازدیدکنندگان فرصت مقایسه و انتخاب زیادی دارند. بنابراین هرگز از متن و عکس آگهی‌های دیگر کپی برداری نکنید. ارائه اطلاعات خلاصه و دقیق موجب جلب توجه مشتری خواهد شد. آگهی در اینترنت تفاوت عمده‌ای با تبلیغات تلوزیونی، رادیویی و روزنامه‌ای دارد. در این جا بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای بررسی دارند و مهمتر از هرچیزی برای آنها اطلاعات دقیق و خلاصه می باشد.

متن آگهی شما نباید تکراری باشد. اگر آگهی خود را در سایت دیگری درج کرده اید، برای درج آن آگهی در آگهی شهر من، متن محتویات آگهی را تغییر دهید. متن های تکراری توسط موتورهای جستجوی اسپم شناسایی می شوند و آگهی شما ایندکس نمیشودآگهی هایی با متن تکراری تایید نمی شوند.

کلمات کلیدیانتخاب کلمات کلیدی در افزایش بازدید آگهی تاثیر بسیاری دارد. کلمات کلیدی را به ترتیب اهمیت آنها بنویسید. از تکرار کلمات کلیدی بپرهیزید. برای یک کلمه کلیدی میتوانید هم فرم مفرد و هم فرم جمع آن را بنویسید.

مشخصات تماسدرج شماره تلفن و آدرس در سایت ضرروی نیست. ولی شخص باید بداند با چه کسی و از چه طریقی ارتباط برقرار می‌کند. به هنگام ثبت نام درسایت نام دقیق و ایمیل خود را وارد می‌کنید که به صورت پیش فرض زیر کلیه آگهی‌ها قرار می‌گیرد.
چنانچه لازم است از طریقی غیر از ایمیل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهی ذکر کنید.

آگهی ویژهبا توجه به اینکه درج آگهی در آگهی شهر من تا 90 روز رایگان می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند.
درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
علاوه بر این موضوع، آگهی‌های ویژه همانطور که در بخش مربوطه توضیح داده شده است، در صفحه اول سایت، گروه اصلی و زیرگروه مربوطه به مدت یک ماه نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

درج عکس برای آگهی- یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند
- تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید
- از یک تصویر نمی‌توانید برای 2 آگهی استفاده کنید
- درج تصاویر عمومی مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهای غیر مرتبط و یا عکس چهره اشخاص مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.
- برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. بطور مثال شخصی برای آگهی دارالترجمه خود، عکسی از تابلو و در ورودی تهیه کرده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.
+5475

روز فعالیت سایت

+107,358

کاربر عضو

+62,152

تعداد بروز رسانی در هفته

+120,999

آگهی فعال

+10.000

دیدگاه ثبت شده

+10000

بازدید روزانه سایت

دریافت جدیدترین آگهی ها در تلگرام
city5040@