برنامه های وفاداری با دو هدف اصلی در کسب و کارها شروع می شوند : هدف اول : کسب اطلاعات مربوط به عادات خرج کردن مشتریان و علایق آنها هدف دوم : ترویج لویالتی در بین مشتریان برای اطمینان از وفادار بودنشان در نهایت ارائه مزایایی که هزینه های کمی دارد ولی باعث افزایش قدر و منزلت مشتری می گردد در برنامه های وفاداری باید مورد توجه قرار بگیرند. هزینه تبلیغات همیشه بالاست و پیدا کردن خریداران جدید همیشه مشکل و پر هزینه در نتیجه سود حاصله خیلی کم اما تبدیل خریداران اتفاقی به مشتریان دائمی همیشه پر سود است.جذب مشتری – وفاداری مشتری – افزایش فروش – نگهداری مشتری – عادات خرج کردن مشتری – قدر و منزلت مشتری – کنترل فروش – باشگاه مشتریان
1385-1400 تمامی حقوق این وب سایت ، متعلق به آگهی شهر من می باشد
دریافت جدیدترین آگهی ها در تلگرام
city5040@
ارسال پیام